czwartek, 28 lutego 2013

Wiosenne Matrioszki

Hej,

Wiosna już zbliża się wielkimi krokami, czuć ją w powietrzu ;) U Was już bardzo Wielkanocnie się zrobiło, pełno słodkich baranków i pięknych jajeczek. Miło się do Was zagląda!
Mnie Wielkanoc zawsze kojarzy się z wiosną i motywami ludowymi, dlatego natchnęło mnie na stworzenie matrioszek, szczególnie iż ostatnią sobotę spędziłam poza miastem na wsi aby naładować trochę baterie. Wróciłam i od razu zabrałam się za moje matrioszki. Suszy się już cały piekarnik, bo w planie mam też Wielkanocną wersję ;))





Czy nie powinno być ich co najmniej 5 w komplecie ;)) ?

12 komentarzy:

  1. Ojej...jakie fajne!! Super pomysł miałaś z tymi Matrioszkami, ślicznie je pomalowałaś!! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne, jakie fantastyczne kolory! I cudowne oczęta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To samo mi przyszło do głowy i muszę powtórzyć po Decokuferku. Wspaniały miałaś pomysł z tymi Matrioszkami:) Wyszły Ci doskonale, są idealne i naprawdę bardzo, bardzo mi się podobają:) A te oczy...anielskie:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są po prostu obłędnie, szalenie , cudownie fantastyczne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite!!!! Naprawdę zauroczyły mnie Twoje Matrioszki, są Boskie!!! Bardzo ładnie malujesz :) Już nie mogę doczekać się wersji świątecznej :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Quality posts is the important to interest the users to go to
    see the website, that's what this web site is providing.

    Feel free to visit my website: Indianapolis crawlspace encapsulation

    OdpowiedzUsuń